English|صفحه اصلی  | سایت اصلی دانشگاه |   امروز: سه شنبه ٣٠ آبان ١٣٩٦

            

گزارش امور امانت ، فهرست نویسی و خدمات فنی کتابخانه دانشکده پزشکی در سال 1395

 

1.انجام امور امانتٰ،رزرو، و بازگشت ، وتمدید مواد امانتی (متوسط مراجعه روزانه 80 نفر در روز)

2.برگرداندن کتب بازگشتی به قفسه و رده موضوعی (روزانه بیش از  80  تا 100جلد)

3.کنترل وضعیت امانت مراجعین جهت تسویه حساب وتحویل گیری دو نسخه پایاننامه و سی دی حاوی فایل پایاننامه

4.راهنمایی دانشجویان و مراجعین در خصوص یافتن محل قرار گیری منابع در مخزن  و اطلاع رسانی لازم

5.دریافت، کنترل و ثبت کتب مورد نیاز غیر موجود و ثبت در فهرست سفارشات خرید آتی کتابخانه

6.ارایه خدمات اطلاع رسانی و مرجع و راهنمایی افراد غیر عضو مراجعه کننده به بخش امانت

7.ورود اطلاعات دانشجویان جدید الورود ثبت نام نشده و اسکن عکس پرسنلی

8.آماده سازی، ثبت در دفتر، الصاق لیبل  برای تمامی پایاننامه ها و لیبل و بارکد برای منابع رسیده کتابی به کتابخانه (بیش از 1000جلد)

9.اطلاع رسانی در خصوص پایگاههای اطلاعاتی، نمایشگاهها، و رویدادهای مرتبط با کتابخانه از طریق مکاتبه، نصب اطلاعیه و تماس تلفنی

10.راهنمایی و ارجاع مراجعین جهت یافتن منابع مورد نظر در سایر کتابخانه های اقماری دانشگاه

11.دریافت کتب و منابع خریداری شده و کنترل لازم برابر فاکتورهای خرید

12.آماده سازی و فهرستنویسی کلیه کتب و منابع خریداری شده ،انتقالی و اهدایی جدید

13.هماهنگی و رفع ایرادات نرم افزار تحت وب کتابخانه و هماهنگی و همکاری مستمر با شرکت در جهت رفع نواقص

14.شرکت در دوره های تخصصی، آموزشی و فنی برابر دوره های مصوب و برنامه ریزی شده سازمانی

15.کنترل و ثبت اولیه پروپوزالهای دانشجویان بمنظور عدم انتخاب عناوین تکراری

16.تهیه آمار و لیست کتب مورد نیاز گروههای آموزشی جهت ارایه به هیات های ارزیابی کننده و یا سایر مراجع مورد نظر

17.تهیه لیست کتب وجین شده بلا استفاده، تاریخ گذشته و دارای نقایص کلی و هماهنگی و انتقال به ستاد دانشگاه (در حدود 1500 عنوان)

18.شرکت در جلسات اداری دانشکده ای و ستادی و انجام هماهنگی های لازم

19.انجام امور مربوط به اعتبار سنجی و تلاش در جهت بهینه سازی و کیفیت خدمات و محیط کتابخانه بر اساس استانداردهای اعلامی

20.انتقال و ترتیب مستمر و ماهانه موضوعی بیش از 12000 جلد منابع کتابخانه ای

21. بروز سازی و کنترل مستمر پانلهای اطلاع رسانی کتابخانه

22.رفع ایراد و مطابقت رده بنده کتب رسیده و اصلاح ایرادات فنی بصورت مستمر و روزانه

23.تفکیک کتب مورد نیاز سایر کتابخانه ها و ارسال انها به محل های مورد نیاز با توجه به موضوعات تخصصی

24. ترمیم و تکمیل پیج کتابخانه در پورتال دانشگاه و روزآمد سازی و ایجاد لینکها و موارد جدید در لینک کتابخانه دانشکده پزشکی

25. ثبت فایلهای الکترونیک پایاننامه ها در فایل رایانه

26. انجام امور تسویه حساب و امور کتب مفقودی و گم شده

27.کنترل و صحافی کتب آسیب دیده و قابل ترمیم بیش از 2000 جلد توسط کارکنان کتابخانه( بمنظور جلوکیری از آسیب کلی و صرفه جویی در استفاده از منابع)

28.پیگیری و مکاتبات لازم در خصوص نیازهای تجهیزاتی، آموزشی، و مصرفی کتابخانه

29.تنظیم مجدد و درهمکرد کتب مرجع و مرتب کردن کلیه کتب  بر اساس رده بندی موضوعی و شماره

30.بازبینی و وجین نشریات قدیمی غیر اشتراکی

31.مرتب کردن هفتگی کتب موجود در قفسه بر اساس نظم و ترتیب موضوعی و شماره رده بندی

32.دریافتٰ جمع آوری و ارسال یک نسخه از پایاننامه ها بهمراه سی دی به کتابخانه ملی ایران

33.تهیه و نصب راهنمای موضوعی  موردی قفسه ها ی کتب و پایاننامه ها برای راهنمایی مراجعین

34.نگهداری و تنظیف سالنهای مطالعه ، مخزن، قفسه ها، میز و صندلیهای مطالعه جهت استفاده مراجعین و دانشجویان

35. شرکت در نمایشگاه تخصصی کتب پزشکی در تهران و خرید کتب مورد نیاز دانشجویان و اعضای هیات علمی

 

                            

 

 

 

   دانلود : گزارش عملکرد سال 95 کتابخانه داشکده پزشکی.pdf           حجم فایل 63 KB