11:05:21 - 13 تیر 1403

دانشکده پزشکی

(دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی)
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1402/11/17 - 17:33
  • - تعداد بازدید: 151
  • - تعداد بازدیدکننده: 148
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی

گفت و گو ریاست دانشکده پزشکی با خبرنگار مفدا ارومیه

دکتر محمد مجیدی در گفت و گو با خبرنگار مفدا ارومیه، با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات ۱۱ اسفند اظهار داشت: تحریم انتخابات صدای دشمن و دعوت مردم و به طور ویژه دعوت دانشجویان به شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند مهمترین کار فرهنگی است.

 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری اخیراً در صحبت‌هایشان فرمودند انتخابات نه تکلیف بلکه حق همه مردم است، اضافه کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب امام راحل و رهبر معظم انقلاب همواره به دعوت مردم به انتخابات تأکید داشتند.

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه تاکید کرد: این دوره از انتخابات یکی از حساس‌ترین و بااهمیت‌ترین انتخابات هم از بعد داخلی و هم از بعد خارجی بعد از انقلاب است و همه دلسوزان نظام و همه‌ی مسئولین باید با بهره‌گیری از تمام فرصت‌ها، اهمیت انتخابات پیش رو را برای مردم تبیین کنند.

دکتر مجیدی با بیان اینکه همواره تلاش دشمن بر این بوده که اساساً انتخابات در ایران برگزار نشود و یا با حضور حداقلی برگزار شود اظهار داشت: برگزاری انتخابات با مشارکت بالا که تجلی مردم سالاری دینی است دقیقاً نقطه مقابل نظام لیبرال دمکراسی غرب است و بخش عمده تبلیغات ایران هراسی و القای یاس و ناامیدی در جامعه در همین راستا است.

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با بیان اینکه از هر دهانی صدای تحریم انتخابات و القای یأس و ناامیدی بلند شود، یقیناً صدای دشمن است، ابراز کرد: بالاترین کار فرهنگی در ایام حاضر دعوت همه آحاد مردم به انتخابات است.

دکتر مجیدی رکن اصلی همه انتخابات‌ها را مردم دانست و گفت: مردمی‌ترین نظام در دنیا نظام مقدس جمهوری اسلامی است، همواره در عرصه های مختلف حضور مردم تثبیت کننده نظام و انقلاب بوده است و امسال ۱۱ اسفند بار دیگر شاهد حماسه ای دیگر از سوی مردم خواهیم بود.

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 2434
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب