06:36:53 - 18 اردیبهشت 1403

دانشکده پزشکی

(دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی)
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید

شرح وظایف کارشناسان  فناوری اطلاعات

 

  1. رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کلیه سیستمهای رایانه موجود در شبکه
  2.  تهیه شناسنامه کامپیوترهای شبکه، نگهداری و بازدید دوره ای از سرورها، سوئیچ ها، روتر ها و سـایر تجهیـزات شـبکه
  3.  نگهداری و مدیریت شبکه
  4.  بررسی و بکارگیری روشها و راهکارهای مقابله با نفوذ و آلودگی های ویروسی
  5.  پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری از کلاسهای مجهز به دیتا پروژکتور
  6.  نگهداری و حفظ ارتباطات شبکه با دانشگاه و ارجاع اشکالات مربوطه، به دانشگاه
  7.  پشتیبانی فنی کلیه سیستمهای شبکه
  8. پشتیبانی نرم افزاری از کلیه نرم افزارهای کاربردی مورد استفاده در شبکه  اتوماسیون اداری، نرم افزارهای آموزش، وب سایت، حضور و غیاب، حسابداری حقوق و دستمزد، آنتی ویروس، و ...
  9. نظارت برخرید تجهیزات و قطعات کامپیوتری با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در بازار
  10.  انجام مراحل کارشناسی ، خرید ، تعمیر و بروز رسانی تجهیزات IT
  11.  اسمبل و نصب و راه اندازی سیستم های کامپیوتری
  12.  مشاوره در زمینه IT و راهنمایی و همکاری با مدیران ، کارمندان و دانشجویان در انتخاب نرم افزارهای
    موجود ،سخت افزار و بانکهای اطلاعاتی و سایر منابع مورد نیاز جهت رفع نیازمندیها
  13. بررسی محصولات و سیستمهای موجود و پیشنهاد جایگزین های احتمالی در جهت جوابگویی به نیازمندیهای مشخص شده
  14. نصب ، تنظیم و تغییر نرم افزارهای، شبکه ها ، بانکهای اطاعاتی و سایر سیستمها
  15. توسعه زیر ساختهای شبکه
  16. بازدید دوره ای از کلیه سیستمهای رایانه ای موجود در شبکه
  17. پشتیبانی و بروز رسانی از سرورهای موجود
  18. ارتقاء  سرورهای محلی به منظور بهینه سازی ارائه سرویس به کاربران
  19. اقدام درجهت اتصال و یا انفصال کامپیوترهای موجود در حوزه بنا بر نیاز و فراهم نمودن مقدمات لازم و انجام تنظیمات مربوطه منطبق بر فرآیندهای مدیریت فناوری
  20. مدیریت و پشتیبانی از شبکه داخلی و ارتباط آن با شبکه خارجی
  21. برطرف نمودن اشکالات کاربران در استفاده از سرویسهای شبکه دانشگاه طبق فرآیندهای مدیریت فناوری
  22. پشتیبانی و نگهداری شبکه wireless   و رفع عیب آن
  23. تحلیل و بررسی انواع سطوح دسترسی کاربران 
  24.  تخصیص انواع سطوح دسترسی کاربران (اینترنت و اینترانت و پرینت)
  25.  تحلیل در راستای زیر ساختها و شبکه
  26.  ارائه سامانه ها جهت تسهیل در امور خدمات رسانی
  27.  حفظ امنیت فیزیکی محیط اتاق سرور- دما و دقت در عبور و مرور ها
  28.  نگهداری و مدیریت زیر ساخت شبکه
  29.  نگهداری و مدیریت و پشتیبانی و سرویس‌ شبکه  Lan
  30.  شرکت در جلسات مدیریت فناوری دانشگاه
  31.  به روز نگه داشتن مطالب  بخش فناوری اطلاعات  در وب سایت اخبار و اطلاعیه ها و ...
  32. مطالعه واظهار نظر در خصوص طراحی وپیاده سازی سیستمهای کاربردی
  33. اظهار نظر درخصوص نوآوریها وطراحیهای جدید فن آوری اطلاعات
  34. تحقیق، پژوهش و مطالعه و کسب آگاهی از سیستم‌های مختلف ارتباطی و اطلاعاتی و ارائه راه حل‌های مناسب، به منظور توسعه و بهبود سیستم‌های شبکه در جهت توسعه ارتباطات
  35. فرهنگسازی و تلاش در جهت استفاده کاربردی از سیستم‌های اطلاعاتی، بانکهای اطلاعاتی در جهت ارتقاء طرح
  36. تکریم ارباب رجوع و ارائه طرحهای مناسب با استفاده از سامانه‌های فناوری اطلاعات
  37. ارسال گزارش فعالیت های انجام شده ( سخت افزار ،نرم افزار ،شبکهدر قالب فرم های تدوین شده
تنظیمات قالب