- تعامل سازنده و مستمر با اعضای محترم هیات علمی
|
- پیگیری امور رفاهی اعضای محترم هیات علمی
|
- بهبود وارتقا فرایندهای مرتبط با اعضای محترم هیات علمی با بررسی و بازنگری آیین نامه ها و دستورالعمل های ذیربط
|
- مدیریت فرایند ارتقا و ترفیع پایه و نیز فرایند خروج از فعالیت تمام وقت جغرافیایی اعضای محترم هیات علمی به طوری که در این فرایند ها وظایف هفتگانه هیئت علمی لحاظ گردند.
|
- پایش عملکرد و نظارت مستمر بر فرایند ارزشیابی کمیت و کیفیت آموزشی اعضای محترم هیات علمی
|
- نظارت وکنترل کارشناسانه قرار دادهای حق التدریس اعضای هیات علمی (با همکاری مدیریت محترم امور آموزشی دانشگاه)
|
- نیازسنجی دقیق گروههای اموزشی و هماهنگی کامل با هیات اجرایی جذب دانشگاه (جذب ، تمدید و تبدیل وضعیت متعهدین خدمت ، حق التدریس ها، تبدیل وضعیت استخدامی و...)
|
- توجه دقیق به کلیه شاخص های مورد نظر در اعتبار بخشی ها
|